Članki avtorja: Aleksandra Brank

ui
MMARKETING

UI kot pospeševalec celostne izkušnje strank

monetizacija
MMARKETING

Monetizacija, sveti gral celostne izkušnje stranke

cx
MMARKETING

Kako resnično razumeti stranke?

cx
MMARKETING

Kaj pomeni postaviti stranko v osrčje poslovanja – in kako to…

cx
MMARKETING

(Vz)postavitev CX-strategije

mapiranje
MMARKETING

Celostno mapiranje izkušnje strank

ux
MMARKETING

7 velikih grehov v celostni izkušnji strank

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji